Mjedis inovativ pune dhe kulturë organizative motivuese;
Zhvillim të vazhdueshëm profesional përmes pjesëmarrjes në simpoziume, konferenca dhe trajnime të vazhdueshme;
Ngjarje dhe aktivitete për mirëqenien e punonjësve. (employee’s wellbeing).
Detyra dhe përgjegjësi themelore:
Zhvillim dhe implementim të strategjive të shitjes;
Koordinim i ekipeve të farmacive për promovimin e shitjeve;
Planifikon shitjet përmes sistemit të shpërblimit në nivel mujor, tremujor dhe vjetor;
Bën analizë të vazhdueshme të shitjeve dhe strukturës së tregut;
Propozon veprime, projekte dhe aktivitete të tjera me qëllim të realizimit të shitjeve të planifikuara;
Përgatitje e planit javor të itinerarit dhe informata kthesë për realizimin;
Bashkëpunim dhe komunikim me gjithë ekipin menaxhues për vendimet operative dhe strategjike për përmirësimin e punës;
Kontroll të situatës në terren përmes planeve të biznesit dhe raportimit;
Përgatit raportet e shitjeve dhe analizat e tregut;
Shqyrton dhe konfirmon planet javore;
Merr pjesë aktive në përmirësimin e kualitetit të njohurive të punonjësve duke menaxhuar mjetet ekzistuese dhe të reja për të përmirësuar procesin e trajnimit dhe procesin e brendshëm të të mësuarit.
Kualifikime dhe aftësitë të kërkuara:
Farmacist i diplomuar me të paktën një vit punë në farmaci;